Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о. голови
Підгаєцького районного суду
Тернопільської області
___________ Руслан ГОРУЦ
29 грудня 2023 року
ПЛАН
роботи Підгаєцького районного суду
на І півріччя 2024 року
№ з/п |
Назва заходу
|
Термін виконання |
Відповідальний за виконання |
Відмітка про виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ |
||||
1.1. |
Проведення наради з працівниками апарату суду за підсумками роботи суду за 2023 рік |
січень
|
Голіят Т.З. Осадчук С.В.
|
|
1.2. |
Проведення оперативних нарад з працівниками апарату суду, доведення до відома працівників інформації, що надходить від ТУ ДСА України у Тернопільській області Тернопільського апеляційного суду, Восьмого апеляційного адміністративного суду, Верховного Суду |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Осадчук С.В.
|
|
1.3. |
Проведення особистого прийому громадян |
протягом півріччя |
Горуц Р.О. Голіят Т.З. |
|
1.4. |
Робота з розгляду звернень громадян та організація доступу громадян до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду |
постійно, у разі надходження |
Горуц Р.О. Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.5. |
Підготовка та подання до ТУ ДСА України у Тернопільській області інформації щодо розгляду звернень громадян |
червень |
Голіят Т.З. |
|
1.6. |
Адміністрування та постійне оновлення інформації на сайті суду |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Моспанко Р.І. |
|
1.7. |
Оформлення та оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.8. |
Підготовка та затвердження плану роботи суду на ІІ півріччя 2024 року, контроль за виконанням запланованих заходів, направлення копії плану роботи до ТУ ДСА України у Тернопільській області |
червень |
Горуц Р.О. Голіят Т.З. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1.9. |
Здійснення контролю за дотриманням працівниками апарату суду посадових інструкцій, Положення про апарату суду, Правил внутрішнього трудового розпорядку, правил техніки безпеки та вимог інших документів, що регламентують роботу суду |
постійно |
Голіят Т.З. |
|
1.10. |
Здійснення контролю за виконанням документів, станом ведення діловодства в суді, роботи з речовими доказами, роботи з архівом |
постійно |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.11. |
Здійснення контролю за дотриманням вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України |
постійно |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.12. |
Організація та здійснення контролю за своєчасним внесенням до автоматизованої системи документообігу суду судових рішень, направлення їх до Єдиного державного реєстру судових рішень, встановлення дати набрання ними законної сили |
постійно |
Горуц Р.О. Іванчук В.В. Моспанко Р.І. Мандибур Г.Р. Вальчак Т.М. |
|
1.13. |
Своєчасне заповнення та формування карток на осіб, стосовно яких розглянуто матеріали кримінальних проваджень |
постійно |
Іванчук В.В.
|
|
1.14. |
Забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду та комп’ютерної мережі суду |
постійно |
Голіят Т.З. Моспанко Р.І. |
|
1.15. |
Здійснення контролю за внесенням даних до автоматизованої системи документообігу суду |
постійно |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.16. |
Здійснення контролю за ефективним використанням роботи системи обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу «Електронний суд» |
постійно |
Вальчак Т.М. Моспанко Р.І.
|
|
1.17. |
Своєчасне та достовірне внесенням до автоматизованої системи документообігу суду справ, матеріалів, заяв, документів, що були відскановані |
постійно |
Вальчак Т.М. Мандибур Г.Р. Моспанко Р.І. |
|
1.18. |
Своєчасне внесення до автоматизованої системи документообігу суду дати підготовчого та судового засідання та причини їх відкладення, оголошення перерви |
постійно |
Костенюк М.Я Лежигубська О.В. Мохун Т.В. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1.19. |
Контроль за своєчасним наповненням функціоналу на сайті суду «Список справ, призначених для розгляду в суді» |
протягом півріччя |
Моспанко Р.І.
|
|
1.20. |
Забезпечення надсилання SMS-повідомлень учасникам судового процесу |
протягом півріччя |
Моспанко Р.І. Костенюк М.Я Лежигубська О.В. Мохун Т.В. |
|
1.21. |
Оновлення інформації у паспорті будівлі (приміщення) суду |
до 01 березня |
Голіят Т.З. |
|
1.22. |
Підготовка та подання до ТУ ДСА України у Тернопільській області фінансової звітності, ведення обліку майна, товарно-матеріальних цінностей, переданих в користування суду, своєчасне їх списання; заявок на потребу в матеріально-технічних засобах, оргтехніці |
щокварталу |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. Моспанко Р.І. |
|
1.23. |
Здійснення контролю за виконанням заходів з енергозбереження |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. |
|
1.24. |
Здійснення контролю за ефективним використанням матеріальних цінностей, комунальних послуг, комп’ютерної техніки |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Осадчук С.В.
|
|
2. АНАЛІТИЧНА РОБОТА
|
||||
2.1. |
Підготовка та направлення до ТУ ДСА України у Тернопільській області довідки про результати діяльності суду за квартал |
щокварталу до 05 числа |
Голіят Т.З
|
|
2.2. |
Проведення перевірки стану діловодства і надсилання копії довідки щодо перевірки стану діловодства в місцевому суді до ТУ ДСА України у Тернопільській області |
у ІV кварталі |
Осадчук С.В.
|
|
2.3. |
Проведення аналізу обліково-статистичної роботи суду за 2023 рік |
до 10 січня
|
Осадчук С.В.
|
|
2.4. |
Здійснення огляду даних стану здійснення судочинства у 2023 році |
до 25 січня |
Голіят Т.З. . |
|
2.5. |
Проведення перевірки роботи канцелярії суду щодо заповнення документів первинного обліку в автоматизованої системи документообігу суду |
щокварталу |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. .
|
|
2.6. |
Проведення перевірки своєчасності здачі судових справ секретарями судових засідань в канцелярію суду після розгляду |
щокварталу |
Осадчук С.В. Вальчак Т.М.
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2.7. |
Проведення перевірки своєчасності, Правильності та повноти заповнення карток на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження |
щокварталу |
Голіят Т.З. |
|
2.8. |
Проведення перевірки своєчасності проставляння законної сили судовими рішеннями |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. |
|
3. ОБЛІКОВО-СТАТИСТИЧНА РОБОТА |
||||
3.1. |
Підготовка обліково-статистичних звітів за встановленими формами за 2023 рік та подання їх до ТУ ДСА України у Тернопільській області |
щокварталу до 5 числа |
Вальчак Т.М. Мандибур Г.Р. |
|
3.2. |
Проведення взаємозвірок з окружною прокуратурою щодо надходження до Єдиного реєстру досудових розслідувань інформації про осіб у кримінальних провадженнях та електронних копій судових рішень щодо осіб, які вчинили кримінальні правопорушення |
щокварталу |
Вальчак Т.М. |
|
3.3. |
Здійснення контролю за поєднанням картки на особу, відповідно до Порядку надсилання інформації про осіб у кримінальних провадженнях та електронних копій судових рішень щодо осіб, які вчинили кримінальні правопорушення |
протягом півріччя |
Вальчак Т.М. |
|
3.4. |
Направлення до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Тернопільської обласної військової адміністрації інформації про осіб, яких визнано судом недієздатними |
щомісячно |
Мандибур Г.Р. |
|
3.5. |
Направлення до ТУ ДСА України у Тернопільській області інформації про кількість виконавчих документи про стягнення судового збору, штрафу (як засобу процесуального примусу) |
щомісячно |
Вальчак Т.М. |
|
3.6. |
Складання та подання до ТУ ДСА України у Тернопільській області відомостей щодо проведення відеоконференцзв’язку |
щомісячно |
Моспанко Р.І. |
|
3.7. |
Складання і подання до Тернопільського апеляційного суду звітності щодо застосування окремих норм КПК при розгляді кримінальних проваджень |
щомісячно |
Вальчак Т.М.
|
|
3.8. |
Направлення до ТУ ДСА України у Тернопільській області інформації щодо кількості електронних копій судових рішень, надісланих до ЄДРСР |
щокварталу |
Моспанко Р.І. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3.9. |
Направлення до ТУ ДСА України у Тернопільській області інформації про судові рішення щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення |
щомісячно |
Вальчак Т.М. Моспанко Р.І. |
|
3.10. |
Направлення до ТУ ДСА України у Тернопільській області інформації про розгляд справ, які мають суспільний інтерес та пов’язані з війною |
щомісячно, у разі наявності |
Голіят Т.З. |
|
4. УЗАГАЛЬНЕННЯ СУДОВОВЇ ПРАКТИКИ |
||||
4.1. |
Проведення аналізів та узагальнень по справах суду згідно плану роботи Тернопільського апеляційного суду у разі надходження відповідних листів |
згідно встановлених термінів |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
4.2. |
Узагальнення судової практики Підгаєцького районного суду розгляду цивільних справ про визнання права власності в порядку спадкування за 2023 рік |
у I кварталі |
Осадчук С.В. |
|
4.3. |
Проведення аналізу причин зміни і скасування судових рішень Підгаєцького районного суду за 2023 рік |
у І кварталі |
Вальчак Т.М. |
|
4.4. |
Проведення аналізу причин зупинення провадження по справах Підгаєцького районного суду станом на 01.01.2024 року |
у І кварталі |
Вальчак Т.М. |
|
5. РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ |
||||
5.1. |
Підготовка, розроблення проектів наказів в.о. голови суду, керівника апарату суду, внесення їх примірників до автоматизованої системи документообігу суду |
протягом півріччя |
Кіс Н.В. |
|
5.2. |
Організація та подання звітів та контрольних інформацій, що стосується кадрової роботи |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Кіс Н.В. |
|
5.3. |
Підготовка та подання до Національного агентства України з питань державної служби звітності щодо збору статистичних даних про державних службовців у період воєнного стану, звіту про кількісний та якісний склад державних службовців |
щокварталу до 13 числа |
Кіс Н.В. |
|
5.4. |
Проведення обчислення стажу роботи працівників апарату суду для встановлення надбавки за вислугу років, а також присвоєння чергових рангів державних службовців |
протягом півріччя |
Кіс Н.В. |
|
5.5. |
Здійснення контролю за дотриманням ЗУ «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Кіс Н.В. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
5.6. |
Здійснення заходів щодо підтримання в належному стані та оновлення інформації в особових справа х працівників суду, внесення оновленої інформації в систему «Кадри-Веб» |
протягом півріччя |
Кіс Н.В. |
|
5.7. |
Проведення засідань конкурсної комісії та дисциплінарної комісії |
протягом півріччя у разі потреби |
Осадчук С.В. Кіс Н.В. |
|
5.8. |
Підготовка до подання до ТУ ДСА України у Тернопільській області табелю обліку робочого часу працівників суду |
щомісячно до 10 та 22 числа |
Кіс Н.В. |
|
5.9. |
Підготовка до подання до ТУ ДСА України у Тернопільській області інформації щодо штатної та фактичної чисельності працівників суду |
щомісячно |
Кіс Н.В. |
|
5.10 |
Підготовка до подання до ТУ ДСА України у Тернопільській області інформації щодо розгляду справ з участю присяжних |
щокварталу до 03 числа |
Кіс Н.В. |
|
6. АРХІВНА РОБОТА |
||||
6.1. |
Забезпечення зберігання документів суду в архіві, перевірка строків терміну зберігання, складання списку справ, що готуються для знищення |
постійно |
Томин Н.Й.
|
|
6.2. |
Передача розглянутих судових справ, управлінської документації, документів з кадрового діловодства за 2023 рік до архіву суду |
у І кварталі |
Томин Н.Й. Вальчак Т.М. Мандибур Г.Р. Кіс Н.В. |
|
6.3. |
Впорядкування справ та документів, що утворюються в процесі діяльності суду; розробка описів тимчасового, тривалого, постійного строків зберігання справ та документів управлінської діяльності суду |
постійно |
Томин Н.Й.
|
|
6.4. |
Виконання запитів громадян, органів державної влади, щодо надання копій рішень суду, судових справ, документів суду, які знаходяться на зберіганні в архіві |
постійно |
Томин Н.Й.
|
|
6.5 |
Проведення засідання експертної комісії суду щодо підготовки до вилучення та знищення судових справ, строки зберігання яких закінчилися, підготовка актів |
протягом півріччя, у разі потреби |
Голіят Т.З. Томин Н.Й. |
|
7. РОБОТА СЛУЖБИ СУДОВИХ РОЗПОРЯДНИКІВ |
||||
7.1. |
Забезпечення проведення судових засідань відповідно до наданих списків справ, призначених до розгляду |
постійно |
Хом’як Л.М.
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7.2 |
Ведення журналу обліку інформації щодо забезпечення проведення судового засідання, виконання розпоряджень голови суду та суддів |
постійно |
Хом’як Л.М.
|
|
7.3. |
Складання та подання до ТУ ДСА України у Тернопільській області звітів щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів |
щокварталу |
Голіят Т.З. Хом’як Л.М.
|
|
7.4. |
Забезпечення своєчасного та якісного доставки судової кореспонденції до органів державної влади, прокуратури, правоохоронних органів |
постійно |
Хом’як Л.М.
|
|
7.5. |
Періодична перевірка технічного стану засобів фіксування судового процесу |
протягом півріччя |
Моспанко Р.І.
|
|
8. Навчання з працівниками апарату суду |
||||
8.1. |
Особливості подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2023 рік |
у І кварталі |
Кіс Н.В. |
|
8.2. |
Порядок визначення строків зберігання судових справ відповідно до Переліку судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання |
у І кварталі |
Голіят Т.З. |
|
8.3. |
Стандарти етичної поведінки працівника апарату суду |
у ІІ кварталі |
Осадчук С.В. |
|
8.4. |
Вивчення нових Законів та інших нормативно-правових актів, змін до діючого законодавства, які наберуть чинності у першому півріччі 2024 року |
протягом півріччя |
Осадчук С.В. |
|
Керівник апарату суду Тетяна ГОЛІЯТ