Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о. голови
Підгаєцького районного суду
Тернопільської області
___________ Руслан ГОРУЦ
01 липня 2022 року
ПЛАН
роботи Підгаєцького районного суду
на ІІ півріччя 2022 року
№ з/п |
Короткий зміст заходів
|
Терміни виконання |
Прізвища та ініціали виконавців |
Відмітка про виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ |
||||
1.1. |
Проведення наради працівників суду по обговоренню підсумків роботи суду за І півріччя 2022 року |
липень
|
Голіят Т.З.
|
|
1.2. |
Проведення оперативних нарад з працівниками суду, доведення до відома працівників інформації, яка надходить від Тернопільського апеляційного суду, територіального управління ДСА України у Тернопільській області |
протягом півріччя |
Голіят Т.З.
|
|
1.3. |
Підготовка обліково-статистичних звітів за встановленими формами за 2022 рік та подання їх до територіального управління ДСА України у Тернопільській області |
щоквартально до 5 числа |
Вальчак Т.М. Мандибур Г.Р. |
|
1.4. |
Складання та подання до територіального управління ДСА України у Тернопільській області інформації про кількість виконавчих документи про стягнення судового збору, штрафу (як засобу процесуального примусу) |
щомісячно |
Вальчак Т.М. |
|
1.5. |
Складання та подання до територіального управління ДСА України у Тернопільській області відомостей щодо проведення відеоконференцзв’язку |
щомісячно |
Моспанко Р.І. |
|
1.6. |
Складання і подання до Тернопільського апеляційного суду звітності щодо застосування окремих норм КПК при розгляді кримінальних проваджень |
щомісячно |
Вальчак Т.М.
|
|
1.7. |
Складання та подання до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Тернопільської РДА інформації про осіб, яких визнано судом недієздатними |
щомісячно |
Мандибур Г.Р. |
|
1.8. |
Організація роботи щодо відправки рішень до ЄДРСР та встановлення дати набрання ними законної сили |
постійно |
Горуц Р.О. Іванчук В.В. Моспанко Р.І. Мандибур Г.Р. Вальчак Т.М. |
|
1.9. |
Своєчасне заповнення та формування карток на осіб, стосовно яких розглянуто матеріали кримінальних проваджень |
постійно |
Іванчук В.В.
|
|
1.10. |
Контроль за своєчасним наповненням функціоналу на веб-сайті суду «Список справ, призначених для розгляду в суді» |
постійно |
Моспанко Р.І.
|
|
1.11. |
Адміністрування та постійне оновлення інформації на веб-сайті суду |
постійно |
Голіят Т.З. Моспанко Р.І. |
|
1.12. |
Оформлення та оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду |
постійно |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.13. |
Робота з розгляду звернень громадян та організація доступу громадян до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду |
постійно, у разі надходження |
Горуц Р.О. Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.14. |
Періодична перевірка технічного стану засобів фіксування судового процесу |
протягом півріччя |
Моспанко Р.І.
|
|
1.15. |
Здійснення контролю за ефективним використанням роботи системи обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу «Електронний суд» |
постійно |
Вальчак Т.М. Моспанко Р.І.
|
|
1.16. |
Своєчасне та достовірне внесенням до АСДС справ, матеріалів, заяв, документів, що були відскановані |
постійно |
Вальчак Т.М. Мандибур Г.Р. Моспанко Р.І. |
|
1.17. |
Своєчасне внесення в Д-3 дати підготовчого та судового засідання та причини їх відкладення, оголошення перерви |
постійно |
Лежигубська О.В. Костенюк М.Я. |
|
1.18. |
Проведення перевірки роботи канцелярії суду щодо заповнення документів первинного обліку в АСДС |
грудень |
Осадчук С.В. Вальчак Т.М.
|
|
1.19. |
Проведення перевірки своєчасності здачі судових справ секретарями судових засідань в канцелярію суду після розгляду |
щоквартально |
Осадчук С.В. Вальчак Т.М.
|
|
1.20. |
Ознайомлення працівників суду з поточними змінами у законодавстві |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.21. |
Проведення навчання з працівниками апарату щодо ефективного доступу до публічної інформації |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
1.22. |
Здійснення контрою за виконанням плану роботи суду |
постійно |
Голіят Т.З. . |
|
2. УЗАГАЛЬНЕННЯ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ |
||||
2.1. |
Підготовка довідки про результати діяльності суду за квартал |
щоквартально |
Голіят Т.З
|
|
2.2. |
Здійснення огляду даних стану здійснення судочинства у 2022 році |
грудень |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
2.3. |
Проведення аналізу обліково-статистичної роботи суду за 2022 рік |
грудень
|
Осадчук С.В.
|
|
3. РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ |
||||
3.1. |
Впорядкування особових справ працівників суду, своєчасне та правильне внесення записів у трудові книжки працівників апарату суду |
постійно |
Осадчук С.В.
|
|
3.2 |
Організація та подання звітів та контрольних інформацій, що стосується кадрової роботи |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
3.3. |
Наповнення системи «Кадри-Веб» |
постійно |
Осадчук С.В. |
|
3.4. |
Проведення засідань конкурсної комісії та дисциплінарної комісії |
протягом півріччя у разі потреби |
Осадчук С.В. Костенюк М.Я. |
|
3.5. |
Оформлення листків непрацездатності, ведення протоколів засідань комісії із загальнообов’язкового державного соціального страхування Підгаєцького районного суду |
протягом півріччя у разі потреби |
Осадчук С.В. Лежигубська О.В. |
|
3.6. |
Підготовка наказів про присвоєння чергових рангів працівникам апарату суду та надбавок за вислугу років |
протягом півріччя |
.Голіят Т.З. Осадчук С.В.
|
|
3.7. |
Здійснення контролю за дотриманням вимог ЗУ «Про державну службу», «Про запобігання корупції. |
протягом півріччя |
Голіят Т.З. Осадчук С.В. |
|
4. РОБОТА СЛУЖБИ СУДОВИХ РОЗПОРЯДНИКІВ |
||||
4.1. |
Забезпечення проведення судових засідань відповідно до наданих списків справ, призначених до розгляду |
постійно |
Хом’як Л.М.
|
|
4.2. |
Ведення журналу обліку інформації щодо забезпечення проведення судового засідання, виконання розпоряджень голови суду та суддів |
постійно |
Хом’як Л.М.
|
|
||
4.3. |
Складання та подання до територіального управління ДСА України у Тернопільській області звітів щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів |
щоквартально |
Голіят Т.З. Хом’як Л.М.
|
|
||
4.4. |
Забезпечення своєчасного та якісного доставлення судової кореспонденції до органів державної влади, прокуратури, правоохоронних органів |
постійно |
Хом’як Л.М.
|
|
||
5. РОБОТА АРХІВУ СУДУ |
||||||
5.1. |
Забезпечення зберігання документів суду в архіві, перевірка строків терміну зберігання, складання списку справ, що готуються для знищення |
постійно |
Томин Н.Й.
|
|
||
5.2.
|
Впорядкування справ та документів, що утворюються в процесі діяльності суду; розробка описів тимчасового, тривалого, постійного строків зберігання справ та документів управлінської діяльності суду |
постійно |
Томин Н.Й.
|
|
||
5.3 |
Виконання запитів громадян, органів державної влади, щодо надання копій рішень суду, судових справ, документів суду, які знаходяться на зберіганні в архіві |
постійно |
Томин Н.Й.
|
|
||
5.4. |
Проведення засідання ЕК суду щодо підготовки до вилучення та знищення судових справ, строки зберігання яких закінчилися, підготовка актів |
протягом півріччя у разі потреби |
Голіят Т.З. Томин Н.Й. |
|
||
6. РОБОТА З АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКИХ ПИТАНЬ |
||||||
6.1. |
Забезпечення належного функціонування електронного документообігу, комп’ютерної мережі суду |
постійно |
Моспанко Р.І. |
|
||
6.2. |
Здійснення заходів зі списання матеріальних цінностей, поштових марок, оформлення актів списання |
щомісячно |
Осадчук С.В. Лежигубська О.В. Хом’як Л.М. Моспанко Р.І. |
|
6.3. |
Проведення інструктажів з працівниками суду з питань пожежної безпеки |
щомісячно |
Моспанко Р.І. |
|
6.4. |
Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території |
постійно |
Чупровська Н.Є.
|
|
Керівник апарату Тетяна ГОЛІЯТ